Bramy garażowe

Nasz firma dostarcza różnego rodzaju bramy garażowe. Poniżej jest przedstawiona aktualna oferta.

Konstrukcja nośna bram wykonana jest z elementow stalowych ocynkowanych. Płaszcz bram zbudowany jest z segmentow wypełnionych pianką poliuretanowa. Bramy można otworzyć ręczne,za pomocą przekladni łańcuchowej lub sznurowej.Obsluge ulatwi wyposazenie bramy w silownik elektryczny z mozliwoscia obslugii przelacznikiem lub pilotem. Solidność materiałow gwarantuje długoletnie użytkowanie. Każdy najdrobniejszy element w bramach został zaprojektowany i wykonany ze szczegolną starannością tak,aby zapewnić maksimum wygody i bezpieczenstwa.

BRAMA GARAŻOWA BIG TOR ISO 40

Stanie się ozdobą Twojego domostwa wyróżniając się estetyką i funkcjonalnością.

Segmenty płata bramy o ukształtowaniu kasetonowym SK lub rowkowym SD o drewnopochodnej strukturze powierzchni z rysunkiem słojów drewna, tworzą z fasadą posesji jednolitą całość architektoniczną. Bezszczelinowy ruch względny segmentów w trakcie pracy bramy wyklucza możliwość zakleszczenia palców gwarantując bezpieczeństwo w każdym położeniu.  

Estetyczne i funkcjonalne izolowane segmentowe bramy garażowe ISO 40 w wersjach SK i SD są doskonale wkomponowane w architekturę początju XXI wieku, indywidualnie dostosowane do oczekiwań i potrzeb. Ocynkowane sprężyny skrętne wyrównoważające masę własną bram pozwalają na ich uruchomienie przy użyciu minimalnej energii niezależnie od rodzaju napędu. Segmenty bramy przemieszczają się po szynach pod sufit garażu pozostawiając wolny do przejazdu otwór wjazdowy. Segmentowy płat bramy wyróżnia się stabilnością i cichobieżnością.  

Bramy garażowe ISO 40 cechuje dźwiękoszczelność i wysoka izolacyjność cieplna - współczynnik przenikania ciepła dla powłoki wynosi 0,57 W/m2K. Ograniczenie strat cieplnych gwarantuje dwuścienna konstrukcja segmentów pokrytych blachą stalową wypełnioną bezfreonową nieszkodliwą dla środowiska naturalnego pianką poliuretanową oraz dookolne i międzysegmentowe uszczelnienia. Wszystkie okucia bram zabezpieczone są antykorozyjnie ocynkowaniem.  

Blachy poszycia segmentów zabezpiecza powierzchniowo warstwa galwaniczna cynku lub stopu cynku i aluminium oraz powłoka malarska: standardowo w kolorze białym lub brązowym, ewentualnie dowolnym z palety RAL (opcja) albo pokrycie specjalnym filmem PCV o grubości 50 mikronów w kolorze drewna tzw. "złoty dąb" (opcja). Jest on zabezpieczony powłoką ochronną na oddziaływanie promieni słonecznych.  

Komfort zapewni Państwu napęd elektryczny (opcja) wraz ze zdalnym sterowaniem radiowym optymalnie dobrany do bramy BiG TOR; można go nabyć wraz z bramą, lub w późniejszym okresie. Zalety tego napędu poznać można zwłaszcza przy wietrze, ciemnościach i złej pogodzie. Pozostajemy w samochodzie otwierając i zamykając bramę garażu, a ponadto automatycznie zapala się zsynchronizowane oświetlenie wnętrza garażu.


Opis bram w wykonaniu standardowym:

Płat bramy to dwuścienne segmenty o wysokości 500 mm i/lub 610 mm izolowane pianką PUR o gr. 40 mm, z kształtowym zabezpieczeniem przed zakleszczeniem palców, ściany segmentów stalowe ocynkowane i malowane zewnętrznie w kolorze białym lub brazowym, wewnętrznie białym. Segmenty wewnątrz wzmocnione płaskownikiem stalowym o grubości 1 mm.

Opis faktury płata w cennikach poszczególnych typów i modeli wykonania bram:

Faktura płata:

  • dla modelu SD obustronnie z poziomymi przetłoczeniami rowkowymi, zewnętrznie w deseniu drewnopodobnym, wewnętrznie gładka.
  • dla modelu SK faktura płata zewnętrznie z przetłoczeniami kasetonowymi w deseniu drewnopodobnym (w segmencie 610 mm dodatkowe poziome przetłoczenia rowkowe), wewnętrznie z poziomymi przetłoczeniami rowkowymi, gładka.
  • dla modelu "złoty dąb" pokrycie specjalnym filmem PCV o grubości 50 mikronów w kolorze drewna, który jest zabezpieczony powłoką ochronną na oddziaływanie promieni słonecznych.
  • Obsługa ręczna za pomocą pochwytu i/lub linki.
  • Zamykanie - opis w cennikach poszczególnych typów i modeli bram.
  • Konstrukcja nośna stalowa ocynkowana ogniowo.
  • Wymagana minimalna wysokość nadproża - opis w danych zabudowy poszczególnych typów i modeli bram.
  • Wyrównoważenie masa płata za pomocą dwóch ocynkowanych sprężyn skrętnych na wale umieszczonym za nadprożem (w bramie typ 70 wał umieszczony jest na końcu prowadnic poziomych).
  • Sprężyny skrętne obliczone na min. 15000 cykli pracy.
  • Zabezpieczenia - kształtowe zabezpieczenie segmentów płata przed zakleszczeniem palców - zabezpieczenie na pęknięcie sprężyn (dla bram o masie płata powyżej 100 kg) - linki nośne prowadzone wewnątrz prowadnic Uszczelnienie płata poprzez dookolne uszczelki gumowe, uszczelnienia międzysegmentowe.
  • Wymiary - model płata SD wykonywany jest w wymiarach szerokości i wysokości światła otworu określonych z dokładnością do 5 mm, - model płata SK wykonywany jest w wymiarach w wysokości i szerokości światła otworu w zakresie do 3000 mm określonych z dokładnością do 5 mm, w zakresie powyżej 3000 mm wykonywane są zgodnie z cennikiem; wymiary pośrednie - na zapytanie.

BRAMY BT ISO40G 175

To zoptymalizowana konstrukcja z wałem sprężynowym przednim montowanym w nadprożu o wysokości 175mm i minimalnej szerokości węgarków tylko 70mm (w przypadku nie użycia strzemion mocujących).

Bramy typu ISO40G 175 stanowią ewolucyjną kontynuację bram poprzedniej generacji. Prosimy zwrócić uwagę, iż w zakresie bram o większych wymiarach określonych w tabeli wymiarów zabudowy wymagane jest wolne nadproże o wysokości 200mm. Standard wykonania tej bramy, jak już sygnalizowano powyżej, obejmuje zmodernizowaną konstrukcję zespołu ryglowania wraz z nowym zamkiem, zabezpieczenie na pęknięcie sprężyn w bramach o masie płata przekraczającej 100 kg oraz ułożyskowane tocznie rolki.

Minimalne wymiary zabudowy

Brama garażowa projekt
Projekt bramy garażowej >  
                    </div>
                    <div class=


B - szerokość otworu w świetle
H - wysokość otworu w świetle
N - wolne nadproże
L, P - wolne szerokości węgarków
F - głębokość zamocowania prowadnic poziomych
W - wysokość swobodnego przejazdu

Wykonanie standardowe:

-Wymagane wolne nadproże min. 175 mm (dla bram o masie płata ponad 100 kg wymagane minimalne nadproże wynosi 200 mm), prowadnice poziome podwójne, wał sprężynowy umieszczony za nadprożem.

-Zamykanie na zamek z obsługą zewnętrzną/wewnętrzną, z wkładką patentową (3 klucze), ryglowanie jednostronne z prawej strony patrząc od wewnątrz; szyld i okrągła klamka aluminiowa w kolorze czarnym.

Profile aluminiowe na dolnym i górnym segmencie w kolorze bramy.


Brama garażowa BiG TOR ISO 40G 70 z wałem tylnym, charakteryzuje się zwartością konstrukcyjną, która zezwala na ich wbudowanie w bardzo ograniczone powierzchnie.

Dla bram obsługiwanych ręcznie wymiar powierzchni montażowych po bokach i w nadprożu wynosi zaledwie 70 mm.

Napędy elektryczne wymagają w wysokości nadproża 110 mm,a jeżeli w bramie zostanie zastosowany zamek ryglowy z obsługą wewnątrz/zewnątrz, wysokość wymaganego nadproża wynosi 115 mm. Bramy ręcznie obsługiwane charakteryzuje wysokość przejazdu o 180 mm mniejsza od wysokości światła otworu. Przy zainstalowanym napędzie elektrycznym otwarta brama oferuje pełne światło otworu do przejazdu.

Minimalne wymiary zabudowy

Bartmetaco brama garażowa
brama garazowa realizacja


B - szerokość otworu w świetle
H - wysokość otworu w świetle
N - wolne nadproże
L, P - wolne szerokości węgarków
F - głębokość zamocowania prowadnic poziomych
W - wysokość swobodnego przejazdu

Wykonanie standardowe:

-Wymagane wolne nadproże min. 175 mm (dla bram o masie płata ponad 100 kg wymagane minimalne nadproże wynosi 200 mm), prowadnice poziome podwójne, wał sprężynowy umieszczony za nadprożem.

-Zamykanie na zamek z obsługą zewnętrzną/wewnętrzną, z wkładką patentową (3 klucze), ryglowanie jednostronne z prawej strony patrząc od wewnątrz; szyld i okrągła klamka aluminiowa w kolorze czarnym.

-Profile aluminiowe na dolnym i górnym segmencie w kolorze bramy.

Masz pytania?  Zadzwoń

BRAMA GARAŻOWA BIG TOR ISO 40

Brama z wałem tylnym, charakteryzuje się zwartością konstrukcyjną, która zezwala na ich wbudowanie w bardzo ograniczone powierzchnie.

Dla bram obsługiwanych ręcznie wymiar powierzchni montażowych po bokach i w nadprożu wynosi zaledwie 70 mm.

Napędy elektryczne wymagają w wysokości nadproża 110 mm,a jeżeli w bramie zostanie zastosowany zamek ryglowy z obsługą wewnątrz/zewnątrz, wysokość wymaganego nadproża wynosi 115 mm. Bramy ręcznie obsługiwane charakteryzuje wysokość przejazdu o 180 mm mniejsza od wysokości światła otworu. Przy zainstalowanym napędzie elektrycznym otwarta brama oferuje pełne światło otworu do przejazdu.

Minimalne wymiary zabudowy

Bartmetaco rysunek poglądowy brama
Szkic techniczny bramy garażowej


B - szerokość otworu w świetle
H - wysokość otworu w świetle
N - wolne nadproże
L, P - wolne szerokości węgarków
F - głębokość zamocowania prowadnic poziomych
W - wysokość swobodnego przejazdu

Wykonanie standardowe:

-Wymagane wolne nadproże min. 300 mm, prowadnice poziome pojedyncze, wał sprężynowy umieszczony za nadprożem; wysokość światła przejazdu odpowiada wysokości światła otworu.
-Zamykanie na rygiel wewnętrzny z prawej strony patrząc od wewnątrz. 
-Profile aluminiowe na dolnym i górnym segmencie kolorze naturalnym. 

Bramy rolowane zbudowane są z profili poziomych o długościach odpowiadających szerokości bramy. Profile te kojarzone są ze sobą zawiasowo na całej swej długości.

Płaty wykonane są z profili jedno lub dwuściennych (bez lub z wypełnieniem izolacyjnym). Materiał profili to stal ocynkowana, stal szlachetna lub aluminium naturalne lub deseniowane. Płaty bram rolowanych mogą posiadać pancerze pełne, perforowane i okienkowe z przeszkleniem lub bez oraz kratki wentylacyjne

Przeznaczeniem bram rolowanych jest zamknięcie lub oddzielenie pomieszczeń, ochrona przed hałasem i wahaniami temperatury, zabezpieczenie przed wandalizmem i włamaniem. 

BRAMY ROLOWANE BTR

Przeznaczone są do budynków przemysłowych, usługowych i handlowych.

Będąc skutecznym zamknięciem wyróżniają się estetyką. Płaty bram to pancerze zbudowane z jednościennych poziomych profili pełnych, a na życzenie uzupełniane są profilami perforowanymi lub okienkowymi bez lub z przeszkleniem szybami akrylowymi. Okienka i perforacja zapewniają wgląd w obszar poza płatem bramy. Pancerze perforowane są optymalne w pasażach handlowych i witrynach sklepowych zapewniając wgląd w ekspozycję towarów, zwłaszcza w porze wieczorowej przy oświetlonym wnętrzu

BRAMY ROLOWANE BTR ISO

Przeznaczone są do budynków przemysłowych, warsztatowych i usługowych.

Estetyczne, wkomponowane w fasady budynków stanowią skuteczną zaporę.  
Płaty bram to pancerze zbudowane z profili pełnych dwuściennych z wypełnieniem ocieplającym (styropur). Płaty bram, na życzenie, mogą być uzupełnione profilami okienkowymi wyposażanymi w przeszklenia z podwójnej szyby poliwęglanowej.

Rysunek bramy garażowej >
            
        </div>
    </figure>
</section>

<section class=
Bartmetaco szkic projektu dla klienta

Masz pytania? Zadzwoń

Adres

02-316 Warszawa
ul. Kaliska 1/34

Dane kontaktowe

Numer Telefonu
+48 600 595 335
E-mail: bartmetaco@bartmetaco.pl